Zapewnimy Ci wzrost liczby klientów, wzrost sprzedaży a przede wszystkim wzrost zysków.
Doradztwo marketingowe i outsourcing
Najważniejszą korzyścią dla przedsiębiorcy jest to, że dzięki doradztwu marketingowemu jest stanie wybrać najlepsze formy reklamy. Pozwoli to zaoszczędzić pieniądze na formy reklamy które nie przynoszą pożądanych efektów. Usługi doradztwa marketingowego są najlepszą receptą na zatamowanie dziur w firmowym budżecie, przez które wyciekają pieniądze przeznaczane na bezsensowne działania marketingowe. Jeśli nie wiesz czy Twoja firma rzeczywiście potrzebuje kampanii linków sponsorowanych, to po co z niej korzystać? Może lepiej przeznaczyć te pieniądze np. na porządne SEO czy content marketing. Aby to wiedzieć musisz mieć wiedzę na temat potrzeb Twojej grupy docelowej oraz preferowanych przez nią kanałów komunikacji, którą zapewni Ci właśnie profesjonalne doradztwo marketingowe.
Usługi

Opracowanie strategii reklamowej

Dobór optymalnych narzędzi marketingowych

Optymalizacja kosztów związanych z reklamą
Co zyskasz dzięki doradztwu marketingowemu
Zwiększysz liczbę klientów
Zaoszczędzisz pieniądze
Zwiększysz Zysk
Zaoszczędzisz czas
.
Kto może skorzystać z doradztwa marketingowego

Osoby zakladajace swoją pierwszą firme
Przedsiębiorcy zakładających biznes i nie wiedzący, jak wybrać odpowiednie formy dotarcia do klienta.

Osoby już prowadzące swój biznes
Osoby już prowadzące swój biznes
Etapy pracy
Usługi doradztwa marketingowego składają się z 4 etapów, które po kolei realizowane są w przypadku każdego klienta

Audyt marketingowy
Audyt marketingowy to analiza działań marketingowych, które klient realizował do czasu zasięgnięcia pomocy. Ma na celu wyszczególnić wady i zalety tych działań oraz stworzyć zupełnie nowy plan, który zwiększy ich efektywność

Opracowanie strategii marketingowej
Opracowanie strategii marketingowej to uszczegółowienie narzędzi w efektywnej realizacji oraz konkretnych celów. Służą między innymi do organizacji kampanii reklamowych, działań promocyjnych oraz szeregu przedsięwzięć marketingowych.

Realizacja celów
Realizacja celów poprzedzona jest harmonogramem zaplanowanych w określonym czasie działań marketingowych. Następnie każdy etap jest dokładnie omawiany ze specjalistą.

Weryfikacja celów
Weryfikacja celów to analiza efektywności wszystkich wcześniej podjętych czynności marketingowych oraz ustalenie, czy przynoszą oczekiwany efekt. Jeśli jest to konieczne – wprowadzane są zmian